Rebrănduirea Turzii începe la Materna. Primăria vrea modernizarea zonei pietonale

Rebrănduirea Turzii începe la Materna. Primăria vrea modernizarea zonei pietonale by martie 2, 2017 0 comments

Arhitecți ai firmei  Planwerk din Cluj au prezentat ieri planul de soluții pentru modernizarea zonei pietonale de la Materna.Administrația locală intenționează să modernizeze zona, să elimine chișcurile stradale lipsite de aspect și să optimizeze locurile de parcare. ”Vreau să rebrănduiesc Turda iar acest lucru se poate face mai întâi prin modernizare arhitecturală”, a declarat primarul Cristian Matei.Potrivit unor estimări preliminare, modernizarea zonei pietonale de la Materna ar costa 650.000 de euro plus TVA.

Zona va fi modernizată prin eliminarea chioșcurilor stradale existente, construirea unei pergole moderne ce va proteja de ploaie zona pietonală. Vor fi amplasate 3 stații de încărcare electrică pentru mașini și opt chioșcuri comerciale moderne de 15 și 20 de metri pătrați. În zonă sunt prevăzute 35 de locuri de parcare. Arhitecții au confirmat că structurile de modernizare, care sunt gândite în formă modulară, pot fi folosite și în patea pietonală de dincolo de sensul giratoriu.

Rebrănduriea Turzii, proiectul major anunțat de primarul Cristian Matei

esplanadaeriana

Viziune aeriană asupra unei esplanade lângă apă propusă de arhitecți încă de acum 2 ani, pentru zona Catedralei Ortodoxe

Primarul Turzii spune că a găsit un oraș distrus la plecarea vechii administrații. Cristian Matei și-a anunțat intenția de a rebrăndui orașul dar edilul șef nu a mai precizat și dacă va fi o rebrăduire completă ori doar una parțială. Prima parte a procesului de rebrănduire, va fi, potrivit primarului, modernizarea urbanistică.

Primarul a mai anunțat că arhitecții urmează să prezinte soluțiile de modernizare pentru zona centrală. ”Vor urma proiectele de modernizare a pietonalului din Centru și cel de modernizare a Pieței Agroalimentare din Centru”, a declarat Cristian Matei, la finalul întâlnirii de ieri.

Deși o prezintă ca o idee proprie de schimbare, modernizarea orașului a fost de fapt  ideea predecesorului său, Tudor Ștefănie. Firma de arhitectură ce a prezentat ieri proiectul pentru pietonalul de la Materna prezentase deja la finalul mandatului lui Tudor Ștefănie proiectul de modernizare a zonei centrale a orașului. Înainte de alegeri, arhitecții au prezentat deja propunerile inițiale.

Singura noutate adusă de arhitecți și pe care primarul și-o poate atribui este modernizarea de la Materna. Pentru modernizarea centrului orașului,  există deja un proiect propus. Rămâne însă de văzut dacă vechiul proiect făcut de aceiași arhitecți de la Planwerk va rămâne la fel sau va fi rescris pentru a coincide cu viziunea noului primar. Puteți consulta mai jos propunerile arhitecților pentru centrul orașului (pentru viziune completă utilizați butonul Fullscreen din centrul imaginii)

În structurile economice, rebranduirea nu este doar o funcție de marketing, ci este văzută ca un efort al unei întregi companii care începe cu construirea unei echipe de brand-planning. Se spune că angajatii unei companii trebuie să fie pasionați de noul brand, astfel ca ei prin muncă și inovație să poată genera pasiune și pe piață. Prin asociere, păstrând proporțiile,  se poate spune că pentru a rebrăndui Turda, primarul Cristian Matei ar trebui să-și construiască o echipă publică de brand-planning iar pasiunea pentru Turda- un nou brand, ar trebui să fie transmisă, în final, și turdenilor. A rebrăndui Turda fără turdeni va fi în mod evident un efort ce poate sfârși într-un eșec.

Nu exista comentarii

Incepe conversatia

Nu exista comentarii!

Fii primul care incepe conversatia.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.