Lista celor 40 de posturi vacante din Primăria Turda. Cum vor face angajările?

Lista celor 40 de posturi vacante din Primăria Turda. Cum vor face angajările? by august 13, 2020 0 comments

Peste 40 de posturi de funcționari publici sunt vancante sau temporar vancate în Primăria Turda, potrivit datelor furnizate de Angenția Națională a Funcționarilor Publici. Posturile sunt de consilier juridic, consilieri superiori, sau posturi de conducere ca șef de serviciu.

Dacă dorești să te angajezi în Primărie poți găsi aici posturile disponibile. Trebuie să selectezi județul și orașul apoi din partea dreapta sus a ecranului să exporti datele într-un fișier CSV

Pentru prima dată de la crearea sistemului informatic de gestiune a funcției publice, în 2010, Angeția Națională a Funcționarilor Publici, ANFP pune la dispoziția oricărei persoane interesate de situația funcțiilor publice date deschise despre posturile vacante sau ocupate la nivelul administrației publice din România.

Această decizie cu impact major asupra transparenței funcției publice a fost luată în contextul eforturilor Guvernului de a crește încrederea cetățenilor în activitatea administrației și în funcționarii publici, prin valorificarea potențialului open data.

Accesul la informații se realizează prin intermediul site-ului ANFP, printr-o funcționalitate de interogare a bazei de date a Sistemului informatic integrat de management al funcţiilor publice şi al funcționarilor publici.

Căutarea se poate realiza ușor, prin aplicarea de filtre, fiind disponibilă filtrarea după:

  1. Tipul instituției publice: teritorial, central sau local;

  2. Denumirea instituției;

  3. Județul de interes;

  4. Localitatea de interes;

  5. Situația postului: ocupat, temporar ocupat, vacant sau temporar vacante;

  6. Categorii de funcții publice;

  7. Gradul profesional și clasa;

  8. Tipul departamentului în care există postul;

  9. Coordonate ca sex sau vârstă pentru posturile ocupate.

Un alt element menit să vină în sprijinul cetățenilor interesați de situația posturilor din administrație este faptul că datele obținute pot fi exportate pentru a fi folosite ulterior, în format CSV.

În prezent, ANFP folosește soluții software, atât în activitatea internă, cât și în relația cu departamentele de resurse umane din instituțiile publice, prin intermediul sistemului Informatic menţionat anterior, la care au fost implementate funcționalități noi (Sistemul electronic de gestiune a documentelor, aplicația consilierilor de etică etc.). Sistemul a fost creat prin resurse proprii ale Agenției şi a fost dezvoltat prin activităţi în cadrul proiectelor cu finanțare externă.

Informațiile despre situaţia funcţiilor publice pot fi consultate pe pagina web a ANFP, www.anfp.gov.ro, la secţiunea Carieră în funcţia publică/ Situaţia funcţiilor publice – date deschise (http://www.anfp.gov.ro/opendata.aspx).

Nu exista comentarii

Incepe conversatia

Nu exista comentarii!

Fii primul care incepe conversatia.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.