Management la Primărie. Au îngustat un sfert din strada 22 Decembrie

Management la Primărie. Au îngustat un sfert din strada 22 Decembrie

Management la Primărie. Au îngustat un sfert din strada 22 Decembrie

by mai 26, 2020 0 comments

Un sfert din strada 22 Decembrie 1989 nu va avea decât două benzi de circulație, potrivit proiectului de asfaltare aprobat de municipalitate.

Pe o porțiune de circa 400 de metri, de la intrarea de la Dedeman până dincolo de accesul spre Holcim, strada va avea doar două benzi de circulație.

Strada Armatei va rămâne cu gropi deoarece edilii nu au lămurit în timp util cine e proprietarul drumului: Turda sau comuna Mihai Viteazu.

      Edilii n-au explicat niciodată public cum și de ce au îngustat strada din zona industrială a orașului,

Adminstrația locală de la Turda a ales o soluție proastă pentru capătul străzii 22 Decembrie 1898, intrarea dinspre strada Ștefan cel Mare. Pe o porțiune de circa 400 de metri, strada va avea doar două benzi de circulație. Restul străzii, de la Holcim până la unitățile militare  va continua cu 4 benzi.

 Șocul este că strada Armatei, în continuarea străzii 22 Decembrie va rămâne tot cu două benzi de circulație și nu va fi asfaltată cu lucrările de acum. Managerii din Primăria Turda nu au aflat încă cine e proprietarul drumului: municipiul Turda sau comuna Mihai Viteazu.

    Ieșirea din Turda spre benzinării va fi așadar cu gropi și va rămâne deocamdată neasfaltată.

    Soluție proastă care va gâtui traficul

Motivul probabil pentru care s-a ales varianta îngustării străzii 22 Decembrie este acela că proiectul de mobilitate urbană, finanțat cu fonduri europene,  vizează reducerea circulației rutiere. Specialiștii în mobilitate urbană consultați de InfoAries.ro spun că soluția este una proastă și că exista o altă variantă. ”Proiectele de mobilitate urbană sunt pentru reducerea dioxidului de carbon. Se finanțează optimizarea circulației nu asfaltarea de noi străzi. Practic orice asfaltare care duce la creșterea traficului auto nu e eligibilă. Poate asta au avut în vedere să se conformeze obiectivelor proiectului, dar exista o soluție mai bună. Sunt două variante de luat în calcul în astfel de situații, fie o infrastructură redusă, fie impunerea unor restricții precum restricțiile de viteză. Scopul e să îi determini pe conducătorii de autoturisme să folosească transportul public. Nu înțeleg de ce n-au ales o variantă în care să păstreze cele patru benzi și să impună restricții de circulație. Acestea sunt temporare iar avantajul e că pot fi ridicate în situații excepționale. Spre exemplu, am înțeles că podul de la iesirea din Turda va intra în reparație. Traficul va fi redirecționat iar singura cale  e spre zona industrială. Acolo vor fi probleme de trafic”, explică specialistul consultat de InfoAries.ro

Nu exista comentarii

Incepe conversatia

Nu exista comentarii!

Fii primul care incepe conversatia.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.