Mai tari ca Manchester și Milano. TUP a vândut bilete cu sigla STP. ”Pentru economie”, insistă conducerea companiei

Mai tari ca Manchester și Milano. TUP a vândut bilete cu sigla STP. ”Pentru economie”, insistă conducerea companiei by mai 26, 2020 0 comments

Transport Urban Public, compania publică de transport a pus în circulație bilete cu sigla STP, peste care au aplicat ștampila proprie. Incidentul a fost semnalat ieri de angajați TUP care au explicat că au fost niște ”probleme organizatorice”. Cum a ajuns compania publică să vîndă biletele fostului opertor privat, cu care Primăria se judecă și pierde procese? 

UPDATE 29.05.2020   Biletele vândute de TUP nu sunt bilete ale fostului operator STP. TUP a comandat bilete la aceeași tipografie unde timp de 10 ani s-au tipărit biletele STP Turda.   Comanda a fost pentru bilete de 2.5 lei si de 4.5 lei. Cele de 2.5 lei au fost ok dar la cele de 4.5 tipografia a gresit folosind modelul STP Turda pentru bilet. Seriile biletelor solicitate au fost bune si din cauza ca rămâneau fără modelul de bilet dublu au ales sa le stampileze si sa le utilizeze.

”S-au găsit niște bilete de la STP. Le-au dat drumul din greșeală, n-au știut”, explică inițial directorul TUP, Alin Popescu. Chestionat cu privire la ștampila aplicată, acesta revine asupra explicației inițiale. ”Atunci au știut, le-au găsit pe acolo de la fostul STP, le-au pus în circulație că fiecare bănut contează chiar și 0,5 bani”, spune directorul. Cu privire la faptul că punerea în circulație a biletelor tipărite de o altă entitate economică să datorează unor probleme organizatorice, Alin Popescu explică. ”Păi da, așa e, se pot numi probleme organizatorice, dar nu ca și cum nu am avea bilete tipărite. A fost o problemă organizatorică, că s-au identificat niște bilete ce putea fi valorificate, pentru economie”, mai adaugă directorul TUP.

Nu e prima dată când compania publică trece prin ”probleme organizatorice” cu biletele de autobuz. Activatatea de transport a demarat în grabă la presiunea administrației publice locale. În prima zi, TUP a avut taxatoare care validau biletele cu pix-ul din cauză că rețeaua de validare nu era funcțională. Din cauza inexistenței unei rețele eficente de distribuire a biletelor TUP a apelat inițial la magazinele din proximitatea stațiilor.

Nu exista comentarii

Incepe conversatia

Nu exista comentarii!

Fii primul care incepe conversatia.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.