7 luni de tăcere. Primăria a renunțat să răspundă online solicitărilor cetățenilor

7 luni de tăcere. Primăria a renunțat să răspundă online solicitărilor cetățenilor by aprilie 10, 2017 0 comments

Administrația locală a renunțat la răspunsurile online destinate cetățenilor pe site-ul www.domnuleprimar.ro, un site ce monitorizează activitatea administrațiilor locale. Ultimul răspuns formal datează din luna august anul trecut. Încăpățânați, turdenii continuă să își posteze cererile și reclamațiile, deși în ultimele luni nu au avut parte de un feedback pozitiv.

În timp ce administrația locală din Turda a reunțat la răspunsurile online de pe platforma civică, primarii din Gherla și Dej dau răspunsuri puctuale.

strada1

Una din străzile pe care primarul Turzii e așteptat în vizită

O turdeancă din Băi îi cere primarului, în mod ironic, o barcă pentru a traversa bălțile formate pe o alee, un om cere un loc de parcare în luna octombrie 2016, iar un altul îl invită pe primar pe strada lui plină de noroaie și bălți.

Acestea sunt câteva din cele 13 reclamații înregistrate pe site-ul domnuleprimar.ro la care administrația locală nu a formulat un răspuns online. Până în august anul trecut oamenii aflau formal că cererea lor a fost luată în evidență.

În 24 august 2016, Daniel Tala îi scria primarului Turzii și îi cerea o locuință socială.

Bună ziua domnule primar as avea si eu rugamintea sa ma ajutati cu o locuinta sunt foarte necajit sunt casatorit am un copil de 3 ani si am un serviciu stabil dar nu am unde locui va rog din tot sufletul meu sa va fie mila de mine am si eu rugamintea de a mi se da o locuinta sunt pe drumuri multumesc pentru intelegere”, scria turdeanul.

A fost și ultima postare la care Primăria Turda a răspuns cu oficiala replică ”Sesizarea dumneavoastra se afla in atentia Primariei Municipiului Turda”. De la acea dată, nicio altă solicitare nu a mai primit un răspuns direct.

În contrapartidă cu Cristian Matei care la doar 2 luni de la alegeri a renunțat să le răspundă turdenilor ce îi scriu pe site, colegii de partid și administrație locală, primarul Ioan Neselean din Gherla și primarul Costan Morar din Dej au răspuns la fiecare solicitare adresată online. Cei doi primari nu doar că le răspund cetățenilor din orașele lor dar oferă și răspunsuri punctuale, nu doar replica deja răsuflată ”am luat la cunoștință”.

Ultima sesizare, postată pe www.domnuleprimar.ro face referire la Aleea Pădurii. ”… vă rog sa veniți la fața locului să vedeți cum arată , dupa ce ,CAA au stricat strada cam 100 m și nu se găsește un autogreder să îndrepte drumul acesta și o masina de piatra. Rog sa veniți să mergeți cu copii în fiecare dimineață pe acest drum la școală”, e ultima postare, din 6 aprilie, a unui turdean. 

Site-ul Primăriei Turda ascunde solicitările cetățenilor

Declinul comunicării online dintre administrația locală din Turda și cetățeni a început în ultimul an al vechii administrații locale. 

Vechiul site al Primăriei Turda permitea postarea reclamațiilor într-o secțiune unde acestea erau vizibile. Noua versiune a site-ului permite trimiterea reclamațiilor online, dar acestea nu mai pot fi văzute. Schimbarea a intervenit în ultima parte a mandatului fostului primar Tudor Ștefănie. Motivul e unul simplu: turdenii aveau multe cereri, primarul avea puține răspunsuri și se apropiau alegerile locale.

Nu exista comentarii

Incepe conversatia

Nu exista comentarii!

Fii primul care incepe conversatia.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.